Basbakan Yildirim, Erzincan’in düsman isgalinden kurtulusunun yil dönümü sebebiyle mesaj gönderdi
Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Başbakan Yıldırım, Erzincan’ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü nedeniyle Erzincan Valisi Ali Arslantaş’a bir kutlama mesajı gönderdi.